vineri, 30 iulie 2010

Sclav în tranziţie,

2010, răşină+fibră de sticlă+kit auto, 30x28x37.



7 comentarii:

  1. Foarte faine sunt lucrarile,felicitari.Mult succes,si mai asteptam lucrari...
    Ma ca m-ai pus in blogroll :),am preluat si eu bannerul ...bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac!
    Multumesc pt. banner!
    Lucrari o sa pun mai in primavara ... acu am f mult de lucru.
    mersi!

    RăspundețiȘtergere
  3. am o intrebare,cum ti-ai pus banner-ul cu link?? eu nu gasesc nici o obtiune,ms

    RăspundețiȘtergere
  4. intra aici http://3kidsandus.com/2009/blog-buttons-how-to-create-a-grab-my-banner-box/ sau aici http://homeschoolcreations.blogspot.com/2010/06/grab-my-button-code-box-on-right.html
    si iti explica cum sa faci
    sper sa mearga

    RăspundețiȘtergere
  5. ms mult,m-am descurcat cumva :)

    RăspundețiȘtergere
  6. chip cu de toate cele pt atras suflete asemenea.perechea fiecarui chip e pusa de-o parte.bine ca mai are nasul intreg,...pt perceptii.

    RăspundețiȘtergere